REGULAMIN PRZEDPŁAT WIZYT STACJONARNYCH ORAZ WIZYT ON-LINE

 

§1

Postanowienia ogólne

 

1.    Właścicielem kliniki REVITA jest Agnieszka Arendarczyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmąREVITA GABINET DIETETYKI KLINICZNEJ AGNIESZKA ARENDARCZYK”, NIP 8992201555, adres: Bielany Wrocławskie, ul. Kwiatowa 39 55-040 Kobierzyce, zwanym dalej Usługodawcą.

2.    Przedmiotem niniejszego regulaminu jest uregulowanie dokonywania przedpłat za umówione wizyty stacjonarne w klinice REVITA.

3.    Niniejszy Regulamin określa zakres i warunki dokonywania przedpłat za umówione wizyty stacjonarne  w klinice REVITA lub wizyty on-line

4.    Dokonywanie przedpłat za umówione wizyty stacjonarne  w klinice REVITA będzie się odbywać za pośrednictwem sklepu internetowego Usługodawcy na witrynie https://revitabielany.pl/sklep/, którego funkcjonowanie określa inny regulamin, znajdujący się na stronie https://revitabielany.pl/sklep/

5.    Niniejszy Regulamin stosuje się do umów o rezerwację wizyty stacjonarnej zawieranych pomiędzy Usługodawcą, a Zamawiającym.

6.    Osobą składającą zamówienie, zwaną dalej Zamawiającym, może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje rezerwacji na wizytę stacjonarnej oraz jej przedpłaty w ramach Sklepu.

7.    Konsumentem jest Zamawiający będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zwanej dalej Kodeksem Cywilnym.

8.    Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie i nieodpłatnie udostępniony przez Usługodawcę w witrynie internetowej revitabielany.pl, w sposób umożliwiający Zamawiającym jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili za pomocą systemu informatycznego, którym posługuje się Zamawiający.

9.    Wizyty stacjonarne to usługi świadczone przez Usługodawcę stacjonarnie w jego siedzibie, które są wyszczególnione na https://revitabielany.pl/cennik/

10. Dokonanie przedpłaty jest warunkiem koniecznym do odbycia się zarezerwowanej wizyty stacjonarnej

11. Kwota przedpłaty jest zawsze zaliczana na poczet wynagrodzenie za wizytę stacjonarną

 

§3

Zamówienia i płatności

 

1.    W celu realizacji wizyty stacjonarnej, trzeba dokonać jej rezerwacji telefonicznie lub poprzez adres e-mail (https://revitabielany.pl/kontakt)

2.    Po dokonaniu rezerwacji zamawiający otrzyma link do dokonania przedpłaty. Przedpłaty dokonuje się za pośrednictwem https://revitabielany.pl/sklep/ Regulamin sklepu znajduje się pod adresem https://revitabielany.pl/regulamin-sklepu/

3.    Zamówienia na przedpłaty wizyt stacjonarnych można składać całą dobę, przez cały rok bezpośrednio na stronie sklepu revitabielany.pl Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 14:00 a także w soboty, niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

4.    Termin realizacji przedpłaty to 1 dzień, licząc od momentu zaksięgowania przedpłaty na koncie Usługodawcy

5.    W celu dokonania przedpłaty Zamawiający musi dokonać niżej wskazanych czynności:
a) wybór jednej lub kilku pozycji „przedpłata wizyty stacjonarnej”  lub „wizyta on-line” poprzez opcję „dodaj do koszyka”;
b) wybór polecenia „Przejdź do kasy”;
c) wypełnienie elektronicznego formularza zamówienia w sposób kompletny i zgodny z faktami;
d) wysłanie zamówienia w formie elektronicznej poprzez wybór polecenia „Kupuję i płacę”;
e) wybór metody i dokonanie płatności;

6.    Zamawiający składając zamówienie zobowiązany jest do zamieszczenia w formularzu zamówienia wszystkich danych pozwalających na jego identyfikację oraz nawiązanie kontaktu, w szczególności numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej.

7.    Po prawidłowym złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma wiadomość elektroniczną potwierdzającą przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia może zostać dokonane także poprzez potwierdzenie telefoniczne. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji.

8.    Usługodawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonego zamówienia pod względem jego prawidłowości i rzetelności, a także prawo do jego anulowania w przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, co do jego prawidłowości lub rzetelności.

9.    Jeżeli zamówienie złożone przez Zamawiającego zawiera braki lub jest niekompletne, Usługodawca skontaktuje się z Zamawiającym wykorzystując informacje kontaktowe podane w formularzu zamówienia, w celu usunięcia braków lub wątpliwości. W przypadku niemożności skontaktowania się z Zamawiającym lub nieusunięcia dostrzeżonych braków, Usługodawcą uprawniony jest do anulowania zamówienia.

10. W przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie 3 dni Usługodawca anuluje zamówienie.

11. Każde złożone zamówienie otrzymuje indywidualny numer, pozwalający na identyfikację Zamawiającego oraz przedmiotu zamówienia.

12. W efekcie złożenia prawidłowego zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzenia zamówienia przez Usługodawcę oraz zapłaty ceny dochodzi do zawarcia pomiędzy stronami umowy, na warunkach określonych niniejszym Regulaminem. Zawarcie umowy potwierdzane jest wiadomością elektroniczną, zawierającą informację o wszystkich istotnych elementach zamówienia.

13. W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia w terminie określonym Regulaminem Usługodawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, wskazując inny termin realizacji zamówienia. Zamawiający może zaakceptować nowy termin realizacji zamówienia bądź też odmówić akceptacji i zażądać zwrotu dokonanych płatności.

14. Przedmiotem niniejszej umowy jest rezerwacja wizyty stacjonarnej

15.  Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wywołane zdarzeniami nadzwyczajnymi, takimi jak:
a) przerwy w dostawie energii, spowodowane nie z winy Usługodawcy,
b) przerwy w dostępie do Internetu, spowodowane nie z winy Usługodawcy,
c) inne zdarzenia losowe, spowodowane nie z winy Usługodawcy.

§4

Realizacja przedpłaty

 

1.    Żeby zarezerwowana wizyta stacjonarna lub wizyta on-line się odbyła, zamawiający musi dokonać przedpłaty zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, nie później niż 3 dni przed terminem zarezerwowanej wizyty, zgodnie z §3 ust.1 Regulaminu

2.    Brak dokonania przedpłaty w terminie, będzie się wiązał z odwołaniem zarezerwowanej wizyty stacjonarnej lub on-line.

3.    Zamawiający, nie później niż 3 dni przed terminem zarezerwowanej wizyty stacjonarnej lub on-line może zmienić jej termin, w sposób określony w §3 ust.1 Regulaminu.

4.    W przypadku zdarzeń losowych, niezależnych od zamawiającego (np. choroba, choroba bliskiego), jeśli zamawiający poinformuje o tym fakcie usługodawcę przed terminem zarezerwowanej wizyty stacjonarnej lub on-line, to termin zarezerwowanej wizyty  może zostać  przełożony, zgodnie z §3 ust.1 Regulaminu

5.    W przypadku opisanym w § 4 ust. 4 Regulaminu uiszczona przedpłata będzie zaliczona na poczet wizyty stacjonarnej zaplanowanej w zmienionym terminie.

6.    Nie pojawienie się na wizycie stacjonarnej lub on-line, z wyjątkiem sytuacji wskazanych w § 4 ust. 3 i 4 Regulaminu, będzie równoznaczne z odwołaniem zarezerwowanej wizyty stacjonarnej oraz z zatrzymaniem przez Usługodawcę przedpłaty.

 

 

§5

Wynagrodzenie oraz płatności

 

1.    Wynagrodzenie za dokonanie rezerwacji wizyty stacjonarnej w klinice REVITA wynosi 100 zł brutto  (słownie: sto złotych 00/100).

2.    Wynagrodzenie za wizytę on-line jest wskazana w cenniku na stronie revitabielany.pl

3.     Zamawiający może dokonać zapłaty za dokonanie przedpłaty poprzez system płatności online Przelewy24, zarządzany przez dostawcę płatności Przelewy24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

4.     Skorzystanie z wybranego przez Zamawiającego systemu płatności online wymaga uprzedniego zapoznania się i zaakceptowania regulaminu obowiązującego u dostawcy płatności oraz postępowania według zasad określonych w tym regulaminie.



§7

Odstąpienie od umowy

 

1. Konsument, nie później niż 3 dni przed terminem zarezerwowanej wizyty stacjonarnej lub on-line może odstąpić umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia Usługodawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

2. Zgodnie z Ustawą z dnia 14 maja 2014 r. o prawie konsumentów (Dz. U. 2014, Nr 827), prawo do odstąpienia od Umowy o rezerwację wizyty stacjonarnej przez Zamawiającego w sposób określony w ustawie jest wyłączone w okresie późniejszym niż 3 dni przed terminem zarezerwowanej wizyty stacjonarnej. Zamawiający zostanie poinformowany przed dokonaniem przedpłaty, że po w okresie późniejszym niż 3 dni przed terminem zarezerwowanej wizyty stacjonarnej utraci prawo odstąpienia od umowy.

§8

Reklamacje

1.    Usługodawca odpowiada wobec Zamawiającego będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

2.    Wszelkie reklamacje powinny być kierowane w wersji elektronicznej na mail: kontakt@revitabielany.pl lub listem poleconym na adres Usługodawca.

Agnieszka Arendarczyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „REVITA GABINET DIETETYKI KLINICZNEJ AGNIESZKA ARENDARCZYK”, NIP 8992201555

Bielany Wrocławskie, ul. Kwiatowa 39, 55-040 Kobierzyce

2.    Reklamacje rozpoznawane są w terminie 14 dni od wpłynięcia. Zamawiający zostanie poinformowany o wyniku reklamacji w odpowiedzi na wysłaną wiadomość.

3.    Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od zaistnienia zdarzenia objętego reklamacją

4.    Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać co najmniej: adres poczty elektronicznej podany przy składaniu zamówienia, numer zamówienia, przyczynę reklamacji, proponowany sposób rozpatrzenia reklamacji, dane kontaktowe. W przypadku zgłoszenia reklamacji niezawierającej wszystkich ww. informacji, Usługodawca uprawniony jest do wezwania Zamawiającego do jej uzupełnienia pod rygorem odmowy rozpatrzenia reklamacji

 

§9

Postanowienia końcowe

 

1.    Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane osobom trzecim ani innym podmiotom Zamawiający ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

2.    Podane przez Zamawiających dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności dostępną w revitabielany.pl.

3.    Wyłącznym źródłem zobowiązań Usługodawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

4.    Regulamin jest dostępny w języku polskim.

5.    Powielanie bądź publikowanie niniejszego Regulaminu lub jego części bez pisemnej zgody Usługodawcy jest zabronione.

6.    O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

7.    Wszelkie spory powstałe na gruncie niniejszego Regulaminu, w przypadku, gdy drugą stroną jest nie jest Konsument będą rozwiązywane przed sądem powszechnym właściwym ze względu na siedzibę Usługodawcy.

8.    Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie.

9.    Konsumenci posiadający Konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Konsument posiadający Konto, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcy w wiadomości mailowej na adres: kontakt@revitabielany.pl w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy o prowadzenie konta opisanej w §2 ust. 1 Regulaminu, co prowadzi do usunięcia konta.

10. Usługodawca może również przedstawić zmiany Regulaminu Zamawiającym posiadającym Konto do zapoznania się oraz akceptacji przy logowaniu do Konta Zamawiającego. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia, w tym terminie zamawiający ma czas na ich akceptację. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy o prowadzenie konta opisanej w §2 ust. 1 Regulaminu, co prowadzi do usunięcia konta.

11. W sytuacji, o której mowa w ppkt. 9 lub 10 powyżej, zmienione zapisy Regulaminu obowiązują Zamawiającego od dnia ich zaakceptowania. Do Zamówienia złożonego przed wejściem w życie nowego brzmienia regulaminu, będzie miało zastosowanie treść regulaminu dotychczasowego.

12. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

13. Korzystanie ze sklepu internetowego revitabielany.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.



ZAŁĄCZNIKI

  1. Załącznik 1-  http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html